Några husägare har hört av sig om att de blivit utloggade från Domovea appen. Tydligen har Hager gjort en större uppdatering av Domovea och därför måste man logga in igen.
Men man måste först lägga till sitt servernummer i appen annars vet inte Domovea vad (vilket hus) ni försöker logga in till.
Alla inloggningsuppgifter fick ni på mail när Domovea installerades. Har ni inte dem kvar får ni maila mig så skickar jag dem till er. Generellt när ni har bekymmer med Domovea så kontaktar ni mig. Ni kan inte göra password recovery, behöver ni nytt password så skapar jag det. Samma gäller vid ägarbyte av huset, det är jag som löser det.
Om ni blivit utloggade även från er server:
Öppna Domovea app
Klicka på texten Lägg till min första lokala server
Skriv in servernumret (Obs! Case sensitive)
Logga därefter in med era inloggningsuppgifter
Klart!
Mvh
Kalle