Ibland så skickar Hager en uppdatering till er Domovea applikation i er telefon. Alla appar måste ibland uppdateras, vilket ni säkert känner till och utför själva i er telefon för övriga applikationer.
Många upplever då att de måste logga in igen alt t o m lägga till sitt server nummer igen. Jag upplever själv aldrig det problemet med min Domovea som jag använder för att kunna komma åt alla era hus vid behov. Därför är det svårt att veta exakt vad som händer i er telefon och därmed svårt att på telefon / mail förklara hur man kommer vidare. Men jag tror att man i de flesta fall bara behöver avvakta en stund och prova igen.
Vi har automatisk installation av nya uppdateringar aktiverade men jag kommer nu att ändra det till manuell installation av uppdateringar. Då får ni en notis om att ni behöver göra en uppdatering och kan då utföra den när ni själva vill. Så behöver det inte bli problem en fredag eftermiddag när man vill sköta sin värme i huset.
Spara era inloggningsuppgifter och ert server nummer så ni har dem tillgängliga. Ni fick dem per mail när Domovea installerades alternativt när ni köpte ert hus.
Ni kan inte få nytt lösenord via att trycka ”Glömt lösenord”. Det är jag som administrerar inloggningsuppgifterna.